„Kochamy tworzyć takie rzeczy, które kochasz i Ty”. To motto rodzinnej belgijskiej marki Aquanova, która już od trzech pokoleń tworzy luksusowe akcesoria i tekstylia łazienkowe i które teraz możesz zdobyć na Bonami. Przez ponad sześćdziesiąt lat tradycji trwają na jednym – by wymyślać takie dodatki, które sam możesz dobrać według własnych upodobań, ale zawsze z pewnością, że wynik będzie doskonały. Ich produkty tworzą spokojną, ciepłą, przyjazną atmosferę, które są niezbędnym elementem dobrze skomponowanej łazienki, bo w takiej wszystkie codzienne czynności stają się przyjemnością. Podejrzyjcie sami, jak sami twórcy marki potrafią zaaranżować łazienkę swoimi akcesoriami, a przekonacie się o pozytywnej sile ich produktów!

Bohaterem pierwszej metamorfozy jest kolor roku 2015 – czerwona barwa z brązowym odcieniem zwana Marsala. Ale do tej łazienki projektantka Lisa nie wybrała Marsali tylko dlatego, że jest najgorętszym trendem, ale przede wszystkim dlatego, że oznacza stabilność, pewność siebie i wewnętrzny spokój. W parze z dodatkami w lekko różowej tonacji i miedzianymi detalami tworzą w łazience przyjemny i przytulny zakątek. Ciekawym szczegółem są też firany, dość niezwykłe w tym miejsce, bo sięgające aż do ziemi. Po chłodnej, sterylnej, nieprzyjaznej łazience ani śladu, za to udało się tu stworzyć harmonijną, bardzo ciepłą przestrzeń.

Metamorfozy drugiej łazienki podjął się designer John, który spróbował sił w bardziej stłumionych, nierzucających się w oczy kolorach. Za pomocą kilku dodatków z zupełnie zwykłej, białej, sterylnej łazienki udało mu się stworzyć elegancką przestrzeń. Główne role grają tu ciemny szary i beżowy kolor, które ożywia i przełamuje inny modny kolor tego roku – musztardowy. Również kombinacja różnych faktur i materiałów pozwoliła przełamać chłód pierwotnego wnętrza. Ta metamorfoza pokazuje, jak idealnie połączyć modny design i funkcjonalność. Na przykład wielki kosz na pranie nie tylko idealnie spełnia swoje zadanie, ale też przyciąga wzrok swym doskonałym wyglądem.

Która metamorfoza podoba Ci się bardziej? Mamy nadzieję, że obie są inspirujące! W aktualnej kampanii dodatki i tekstylia łazienkowe Aquanova pokazują się w pełnej krasie i udowadniają, że dobry stan ciała jest tak samo ważny, jak dobry stan ducha.